Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) نماينده رسمي abb

نماينده abb و وارد كننده محصولات ABB در ايران - شركت كنترل دوار

شركت كنترل دوار به عنوان نماينده abb  و همينطور نماينده رسمي فروش و تأمين تجهيزات صنعتي محصولات ABB، تعهد خود را نسبت به ارائه خدمات برتر به مشتريان به عنوان رسالت اصلي خود معرفي مي‌نمايد. اين شركت با استفاده از توانمندي‌هاي برجسته كادر فني و مهندسي خود، از سابقه‌اي درخشان در ارائه خدمات و محصولات با كيفيت برخوردار است و سعي دارد با تطابق با سياست‌ها و استراتژي‌هاي شركت ABB، به پيشرفت و تعالي روزافزون دست يابد و ارزش افزوده به مشتريان خود ارائه دهد.

فعاليت‌هاي اصلي شركت كنترل دوار شامل خدمات توسعه فروش، مهندسي، تعميرات، سرويس و پشتيباني در سايت مشتريان، آموزش و اجراي پروژه‌هاي مختلف است. اين شركت خدمات خود را در انواع صنايع از جمله صنايع فولاد، نفت، گاز، پتروشيمي، سيمان، آب و فاضلاب، كاشي، صنايع فلزي، خودروسازي، قطعه‌سازي، مواد غذايي، نساجي، صنايع لاستيك، شيشه، چوب، كاغذ، نئوپان، صنايع دارويي، سيم و كابل، صنايع ماشين‌سازي و غيره ارائه مي‌نمايد.

 

 

نماينده رسمي ABB در بخش درايو ، سافت استارتر و تعميرات ، پشتيباني مادام العمر محصولات خود را تضمين مي نمايد

ما يك مجموعه كامل از محصولات فناوري صنعتي براي مشتريان در تاسيسات، صنعت، حمل و نقل و زيرساخت داريم. ما مجموعه گسترده اي از محصولات، سيستم ها، خدمات و راه حل ها را براي مشتريان در تعداد زيادي از صنايع داريم.

شركت كنترل دوار به ايجاد محيطي سالم و استفاده از سيستم‌هاي مديريتي نوين و نيروي انساني كارآمد تكيه مي‌كند و اين تدابير، همراه با توسعه بازار و ارتقاء خدمات به مشتريان، رضايت آنان را به عنوان هدف اصلي خود در نظر دارد.

اين شركت به عنوان نماينده abb  در ايران، با بيش از دو دهه تجربه در زمينه فروش و خدمات محصولات ABB، به عنوان يكي از ارائه دهندگان برجسته در صنعت برق و الكترونيك شناخته مي‌شود. اين شركت با تمركز بر خدمات قبل و بعد از فروش محصولات ABB، به مشتريان خود خدماتي شامل مشاوره فني، نصب، راه‌اندازي، تعمير و نگهداري و همچنين گارانتي ارائه مي‌دهد.

عنوان نماينده abb نمايانگر اعتبار ما در بازار ايران
عنوان “نماينده abb” نمايانگر موقعيت برجسته و اهميت شركت كنترل دوار در بازار برق و الكترونيك است. به عنوان نماينده رسمي ABB در ايران، اين عنوان نمايانگر ارتباط نزديك شركت با يكي از بزرگترين و معتبرترين توليدكنندگان تجهيزات برق و الكترونيك جهان، ABB، است. اين موقعيت برجسته به مشتريان نشان مي‌دهد كه مي‌توانند به خدمات و محصولات با كيفيت و مطمئن از طريق كنترل دوار دسترسي داشته باشند.

عنوان “نماينده abb” همچنين نشانگر تعهد شركت كنترل دوار به ارائه خدمات قبل و بعد از فروش عالي به مشتريان است. اين عنوان نمايانگر انتقال تخصص و تجربه چند دهه‌اي شركت در زمينه فروش، نصب، راه‌اندازي، تعمير و نگهداري محصولات ABB به مشتريان است. بنابراين، “نماينده abb” به عنوان يك مهمترين و معتبرترين نماد تضمين كيفيت و خدمات عالي در زمينه محصولات برق و الكترونيك براي شركت كنترل دوار شناخته مي‌شود.

نصب، راه‌اندازي و آموزش در خدمات پس از خريد
پس از خريد محصولات ABB از كنترل دوار، نماينده abb، تيم تخصصي ما اقدام به نصب و راه‌اندازي محصولات مي‌كند تا مشتريان به سرعت از مزاياي اين تجهيزات بهره‌مند شوند. علاوه بر اين، ما دوره‌هاي آموزشي براي مشتريان ارائه مي‌دهيم تا از عملكرد بهينه محصولات خود اطمينان حاصل كنند.

اين مرحله از خدمات ما به مشتريان نشان مي‌دهد كه به عنوان نماينده رسمي ABB، از توانمندي‌هاي مهندسان و مشاوران ما براي انتخاب محصولات ABB با دقت و اطمينان بهره‌مند خواهند شد. اين انتخابات مهم باعث مي‌شود كه مشتريان از كيفيت و بهره‌وري محصولات ABB در پروژه‌ها و كارهاي خود اطمينان داشته باشند.

خدمات تعمير و نگهداري نماينده abb: حفاظت از سرمايه‌گذاري شما
شركت كنترل دوار به عنوان نماينده رسمي ABB در ايران، خدمات تعمير و نگهداري محصولات ABB را ارائه مي‌دهد. تيم تعمير و نگهداري ما با تجربه و تخصص لازم، مشتريان را در حفظ و بهره‌برداري بهينه از محصولات ABB ياري مي‌رساند.

تيم تعمير و نگهداري ما با تجربه و تخصص لازم، مشتريان را در حفظ و بهره‌برداري بهينه از محصولات ABB ياري مي‌رساند. اين خدمات به مشتريان اين اطمينان را مي‌دهند كه محصولات ABB در كارخانه‌ها و پروژه‌هايشان به بهترين شكل عملكرد مي‌كنند. تيم تعمير و نگهداري ما تضمين مي‌كند كه هر گونه نياز به تعميرات يا نگهداري پس از نصب به بهترين شكل انجام مي‌شود تا مشتريان بدون نگراني از عملكرد محصولات ABB خود لذت ببرند.

وبسايت:  https://www.controldavarkara.com

تلفن تماس: 09128386707

آدرس دفتر مركزي: تهران اتوبان آيت الله سعيدي (جاده ساوه ) شهرك صنعتي چهاردانگه مقابل خيابان سوم نبش كشاورز ساختمان كاسپين 3 پلاك2 طبقه اول واحد 2


برچسب‌ها:

بازدید: <~PostViwe~>

[ ]